lørdag 21. april 2018

Sola går også ned i paradis


Nå har jeg allerede hatt 6 deilige dager her på Sri Lanka. Er det noe jeg virkelig setter pris på, så er det solnedganger. Uansett hvor man er i verden, er de helt fantastiske og unike. Her kommer noen solnedganger fra Sri Lanka. Eller noen.. Jeg har tatt over 500 bilder av bare solnedganger... hehe


Da jeg så fra hotellrommet at sola var på vei ned på denne solnedgangen, grabba jeg til meg kamera, og sprang ut. Hadde heldigvis kort vei ned til stranda.


Det var ganske kult, for som dere ser på bildet under, til venstre, så var det mørke skyer og regnet pøsa ned, mens på den andre siden sto himmelen i brann.





Sola var så stor og rund, og det går så utrolig fort før den forsvinner ned bak havet.






Vakkert, ikke sant? Jeg har allerede byttet hotell en gang, og i dag er siste dagen på det hotellet jeg er på nå. I morgen skal jeg tilbake til det første hotellet jeg bodde på, og jeg likte det hotellet veldig godt, så det blir bra! Nå er planen å komme meg på en fin strand som jeg var på i går også. Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar