onsdag 18. juli 2018

Norge på langs, dagsetapper



Nå er det bare én måned igjen til jeg skal sykle Norge på langs. Og nå er dagsetappene ca. klare. Jeg har satt opp 23 sykkeldager, og har 6 dager til å hvile på, eventuelt ekstra dager til å sykle på. Noen dager orker jeg kanskje ikke hele dagsetappen, mens andre dager orker jeg kanskje litt mer. Muligens det blir endringer underveis, jeg har egentlig litt lyst til å sykle på Vestlandet, ved Geiranger og Stryn, men det får jeg evt ta når jeg nærmer meg, og ser hva jeg får tid til. Noen av etappene vil kanskje se lange ut, men det vil også være en del ferjer, så jeg får hvilt litt innimellom. På Senja og Lofoten vil jeg ha et par dager, men jeg tar det litt som det kommer. Om noen har tips til ting jeg burde få med meg underveis, så er det bare å tipse! Grugleder meg nå, men det kommer til å bli en utrolig opplevelse!





Sånn her ser dagsetappene ut foreløpig:

Dag 1: Nordkapp - Olderfjord (12,8 mil)

Dag 2: Olderfjord - Alta (10,8 mil)

Dag 3: Alta - Langfjordbotn (7,6 mil)

Dag 4: Langfjordbotn - Storslett (9,2 mil)

Dag 5: Storslett - Tromsø (13,7 mil)

Dag 6: Tromsø - Senja (13,2 mil)

Dag 7: Senja - Andøya (vet ikke hvor mange mil)

Dag 8: Andøya - Svolvær (18 mil)

Dag 9: Svolvær - Reine (12,2 mil)

Dag 10: Reine - Bodø (vet ikke hvor mange mil)

Dag 11: Bodø - Ågskardet (18 mil)

Dag 12: Ågskardet - Nesna (13,7 mil)

Dag 13: Nesna - Vega (8 mil)

Dag 14: Vega - Foldereid (12 mil)

Dag 15: Foldereid - Namsos (10 mil)

Dag 16: Namsos - Trondheim (20 mil)

Dag 17: Trondheim - Magalaupet (13 mil)

Dag 18: Magalaupet - Vågåmo (12 mil) (Herfra vurderer jeg Vestlandet...)

Dag 19: Vågåmo - Fagernes (13 mil)

Dag 20: Fagernes - Dagali (12 mil)

Dag 21: Dagali - Seljord (17,7 mil)

Dag 22: Seljord - Evje (16 mil)

Dag 23: Evje - Lindesnes (10,7 mil)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar