fredag 27. juli 2018

Vil noen kjøre meg til Nordkapp?





Jeg er en person som liker å gjøre ting litt spontant. Jeg syns det er litt spennende og gøy å ikke vite alt som skal skje på forhånd. Det som skjer, det skjer... Men selvfølgelig er noen ting bedre å vite på forhånd. Fredag 17.august drar jeg rett fra jobb, til Gardis, og tar flyet til Honningsvåg. Her har jeg bestilt hotell, siden jeg er fremme der litt på kvelden. Lørdag 18.august er planen å stå opp tidlig, få pakket sykkelen, og komme meg til Nordkapp i en fart. Problemet er bare det at fra Honningsvåg til Nordkapp er det litt over 3 mil, bussen (ifølge Google) går ikke før i 12-tiden, og jeg vil helst spare kroppen min (rompa) for de mila jeg kan. Derfor trenger jeg DIN hjelp. Kanskje du kjenner noen, som kjenner noen, som kjenner noen (osv) i Honningsvåg-området. Kanskje den personen som kjenner noen, som kjenner noen, som kjenner deg, har lite å finne på lørdag 18.august. Kanskje denne personen har sykkelstativ, eller stor nok bil til en sykkel + litt stæsj. Kanskje også denne personen har sykt lyst til å kjøre meg til Nordkapp. Skjønner du greia? For selv om DU ikke befinner deg i Honningsvåg denne lørdagen, så kan du likevel hjelpe meg litt ved å dele dette her, og plutselig er det en i Honningsvåg som leser dette og kan kjøre. Jeg skal gi internettet et forsøk hvert fall. Sharing is caring, ikke sant?! Og i verste fall, så får jeg sykle opp. Men da er jeg i såfall forberedt på det.

1 kommentar:

  1. En jeg kjenner som er oppe derfra sier at det går et stort sykkelløp der da og at du burde snakke med TV2

    SvarSlett