torsdag 16. august 2018

Norge på langs, forventninger




Jeg begynner å bli litt bekymra. Ikke for selve turen, men for sykkelen. Har jeg pakka den godt nok inn? Vil den overleve flyturen? Vil jeg klare å sette den riktig sammen igjen? Har jeg fått med meg alt jeg trenger? Jeg er litt bekymra for lange oppoverbakker da. Jeg skulle kanskje ha trent litt mer før turen. Menmen.




Men så er det jo dumt å ta sorgene på forskudd...

Jeg gleder meg veldig til å se den fine naturen. Jeg gleder meg til nedoverbakkene, ro i sjela og å sove i telt (blir sikkert lei etter tre dager...) jeg gleder meg til mestringsfølelsen etter en lang, seig bakke. Og mestringsfølelsen om jeg klarer å fullføre det hele.


Det er ganske sykt. Det føles ikke lenge siden det var en hel evighet til startdato, og i morgen drar jeg! Troooor jeg skal pakke ut av bagen én siste gang. Er sikkert noe jeg kan la ligge igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar