søndag 13. januar 2019

Er du klar for del 2 av Norge på langs?



Det er ikke jeg. Men det er heldigvis noen måneder igjen å telle ned til. Jeg har fått fikset fri fra jobben, og del 2 av Norge på langs starter siste uka i mai, og jeg har igjen 4 uker til å komme meg i mål på. Jeg har valgt å ta sommeren til å sykle på denne gangen, da jeg kanskje er mer heldig med været, det er varmere i lufta, som betyr at jeg kan bade. Det er lengre lyst ute, som betyr at jeg får lengre sykkeldager, og det forhåpentligvis blir lettere å stå opp på morningen, da teltet sikkert er glovarmt. Og er været bra, vil jeg mest sannsynlig bli litt tæn også.

Det er litt over fire måneder til start. Denne gangen skal jeg prøve å få startet treninga litt tidligere enn hva jeg gjorde sist. Fire måneder høres lenge ut, men det går fort. Så nå er det egentlig bare å legge seg i hardtrening fra og med i morgen, og la kroppen være litt mer forberedt enn sist. Selvom det funka jo å ikke være så godt trent også.

Nå har jeg også alt jeg trenger av utstyr. Jeg slipper å ta fly denne gangen, så jeg kan pakke alt på sykkelen med en gang, og slipper å ta sykkelen fra hverandre. Planen er å ta tog til Trondheim, og så Hurtigruten til Brønnøysund. Med mindre noen (Linnea, mamma, pappa, eller noen andre? hehe...) er gira på roadtrip til Brønnøysund da.

Jeg kjenner at jeg faktisk gleder meg. Håper at det ikke blir like varmt som det var i fjor sommer, men at det er varmt nok til at jeg kan ta meg en dukkert i vannene jeg sykler forbi. Også håper jeg at min verste fiende, motvind, ikke dukker opp like ofte som sist.

1 kommentar:

  1. Ønsker deg lykke til med nye utfordringer, skal følge deg på reisa.
    Gammeltante 😄

    SvarSlett