søndag 22. april 2018

Jeg skal være helt ærlig




Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette. Eller... Skrive dette. Men nå som det først har slått meg, så skal jeg si det som jeg tenker. Nemlig at jeg savner litt hjem til Norge. HAHA. Jeg har vært en uke på tur, og det er ikke det at jeg ikke koser meg, for det gjør jeg absolutt. Og været har så og si vært fint hele oppholdet, selvom YR.no har meldt noe helt annet. Men jeg bare kjenner at jeg setter så utrolig pris på det livet og det landet jeg har hjemme. Jeg har jo reist mye i land som ligner på Sri Lanka tidligere, men denne gangen så kjenner jeg at jeg kanskje har fått litt nok av det. Det er en helt annen kultur, de kjører helt crazy, det er mange løshunder, og det skjærer så sykt dypt inn bak i hjerterota når de ser på meg med triste øyne, og jeg har så lyst til å hjelpe alle sammen.

Også kjenner jeg at jeg savner den norske naturen. Jeg gleder meg til å dra på telttur igjen, særlig når jeg har sett på Snap og Instagram at våren har kommet for fullt hjemme! Jeg kjenner at hjertet mitt brenner litt mer for norsk friluftsliv enn å samle på land nå. (Sri Lanka er mitt 20. land forresten.)


Og til dere som sitter hjemme og er grønn av misunnelse,  og tenker at nå må jeg skjerpe meg, så hadde jeg ikke sett den komme selv. Det kom litt brått på. Men! Selvfølgelig skal jeg nyte den siste uka jeg har her, for etter en uke hjemme, så lengter jeg sikkert tilbake hit igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar