søndag 1. januar 2017

Godt nytt år!


For ett år siden, satt jeg og hadde skyhøye forventninger for det neste året. Jeg visste at det kom til å bli et bra år. Jeg visste at dette året, dette skulle bli mitt år. Og det ble det. Jeg er så glad for at jeg reiste. For alt jeg fikk oppleve, og det at jeg faktisk hadde det motet til å pakke sekke, og dra på nye eventyr, helt alene. For ett år siden var jeg så spent, og så klar, for å komme meg bort og leve livet.

Jeg aner ikke hva som skjer i 2017. Det gjør ingen. Jeg vet at jeg har en kul jobb, skal få se enda mer av Norge, og forhåpentligvis spare en del penger, så jeg om noen år har råd til å kjøpe mitt eget sted å bo. Jeg vet også at det frister med en utenlandsreise, eller to. Jeg vet at jeg egentlig ikke føler meg klar for å forlate 2016. For meg har dette vært et så bra år, at jeg egentlig ikke vil gi slipp. Men så har jeg jo heldigvis minnene da.

Jeg tror ikke 2017 klarer å toppe 2016, men hvem vet hva som skjer. Ikke jeg. Ikke du. Vi får se om et år.

Godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar