onsdag 1. februar 2017

Helsa først


Hei!

Dette året startet kanskje ikke så veldig bra for denne bloggen. Jeg har hatt veldig lite energi, rett og slett ikke orket å blogge. Jeg har faktisk vært så sliten at jeg ikke orker å reise rund i Norge med jobb lenger. Viktig å lytte til kroppen vet dere, uansett hvor kult det er å få reise rundt i Norge med jobb. Så nå sitter jeg på toget hjem fra Bodø. Har lagt bak meg syv timer på toget, men har fortsatt 2 togbytter og 13 timer igjen før jeg er hjemme. Men så liker jo jeg å ta tog da.


Hva skjer når jeg kommer hjem, lurer du kanskje på. Jo det skal jeg si deg. Jeg skal flytte til Oslo igjen, og fortsette i jobben der.

Fra og med nå har jeg som mål om å blogge minst én gang i uka, og ikke én gang i måneden. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive om lenger. Men jeg har 60 utkast på bloggen. Halvskrevne tekster. De fleste handler om kjærlighetssorg, og det vet jeg ikke om jeg tør å dele med dere, for selvom det begynner å bli lenge siden, så syns jeg det er litt flaut. Men vi får se.

Ha en fin kveld videre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar