tirsdag 18. oktober 2016

Praia Do Futuro

Hei! Sjekker bare inn for å si at jeg har det bra og at jeg tilbringer de neste dagene på denne stranda, så det kommer nok ikke så mye på bloggen disse dagene. 


Jeg er fortsatt i Fortaleza, og stranda heter Praia Do Futuro. Stranda er veldig stor, og jeg lurte et øyeblikk på om det ikke var lov å legge seg ned der, siden jeg så ingen andre som gjorde det. Det er restauranter hele veien, men siden stranda er så bred, merker man det nesten ikke, og jeg så bare en selger som gikk rundt, og han var ikke innpåsliten, så det var veldig deilig! Fant en norsk krimbok på hostellet jeg bor på nå, og der har det vært et par ganger nå at de skriver om skikkelig norsk søndagsmiddag. Så jeg får jo så vann i munn atte fy!


Jeg blir i Fortaleza frem til torsdag. Da går turen (i Brasil) videre, og jeg gleder meg skikkelig til planene jeg har fremover!

3 kommentarer:

  1. Ser ikke ille ut dette her, kos deg masse og god tur videre. Gammeltante.

    SvarSlett
  2. Åååååh. Heldige du. Ser heilt fantastisk ut. Kos deg masse :D

    // Tusen tusen takk, det va veldig kjekt å hørra <3 <3 <3

    SvarSlett