onsdag 24. august 2016

Jeg må ingenting


Fire dager i Miami Beach var det jeg trengte! Pluss ett par dager i Fort Lauderdale, men det kommer i et eget innlegg. Jeg valgte å ikke blogge noe særlig da jeg var på "ferie", for det tar så mye tid og energi. Særlig med en treg Mac og internett. Og jeg vil prøve å gjøre det litt bra, for når jeg skal søke jobb senere, så er det jo ikke umulig at de sjekker ut bloggen.

Jeg hadde planlagt at jeg ikke skulle gjøre så mye annet enn å ligge på stranda. Likevel ble jeg litt rastløs en dag, og på ettermiddagen dro jeg til Wynwood. Det er en bydel i Miami, hvor det er gatekunst så og si over alt. Jeg trodde først det bare var Wynwood Walls som var noe å se, men fant fort ut at det var mer enn bare det. Så jeg angra litt på at jeg ikke hadde dratt litt tidligere på dagen. Var der vel i godt over to timer, og kunne lett brukt mer tid der. Så mye kul gatekunst!





"In squad we trust"



Jeg vet ikke om dere ser det, men det er gatelangs med fargerike vegger.







Absolutt verdt et besøk om man liker gatekunst!


Jeg må også vise dere hvordan det så ut rundt bassengområdet til hostellet (Freehand hostel) jeg bodde på. Det var skikkelig kult det også, og de hadde veldig god frokost. Jeg tror jeg satt og nøt frokosten i over en time hver dag.





Ellers bada jeg så mye at jeg fikk skrukkehud, og ble sår i munnen av saltvannet. Og sola meg så mye at jeg en morgen våknet opp med noe som så ut som botoxlepper. Hadde glemt lepsyl med solfaktor... Aldri igjen.



Og selvom jeg ikke har gjort stort, så har jeg likevel ikke klart å slappe av 100%. Er så mye tanker oppi hodet mitt, og jeg har begynt å stresse med at jeg faktisk er blakk når jeg kommer hjem og ikke har noen jobb. Og ja, jeg VET at jeg må nyte den tiden jeg har her og nå, og at den tid, den sorg og så videre. Men ja. Jeg får prøve å ta det når jeg kommer hjem, og ikke ta sorgene på forskudd. :)

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar