onsdag 24. august 2016

Fort Lauderdale


Jeg hadde det litt vanskelig med å velge hvor jeg skulle dra etter Miami. Egentlig ville jeg til Orlando, og Disneyland, men budsjettet strekker dessverre ikke så langt. Må heller prioritere den tusingen i en flybillett. Til slutt endte jeg med å dra til Fort Lauderdale som ligger ca.45 minutter med bil fra Miami. To av mine kjære venninner har vært der, og snakket så fint om det, og det var også en fyr som tilbød seg sofaen sin der, så da ble det sånn. Jeg skal være helt ærlig å si at jeg likte Miami Beach bedre. Men det var fint her også altså!

Han jeg overnatta hos, bodde 30 minutter gange fra stranda, så da jeg hadde fått slengt fra meg sekken, og skifta til badetøy, fikk jeg ekstranøklene hans og var klar for å gå. Han syns jeg var gal som skulle gå i den varmen som var. Men jeg syns det gikk helt fint! Det er forresten også veldig mange som fraråda meg til å dra til Florida på denne tiden av året, fordi det er så fuktig der nå. Men jeg syns ikke det var så ille, og jeg har vært på fuktigere plasser!

Gåturen ned til stranda var veldig fin! Det lå flere rikmannsbukter med fine hus og store båter. Skulle likt å bodd der!


Snakker om store båter, så var kanskje ikke bilde over så veldig passende... hehe.







Det var også havskilpaddereir her!


Det jeg ikke likte med Fort Lauderdale var at veien gikk rett ved stranda. Men det var fint med alle palmene!


Gåturen tilbake var like fin, med solnedgangen.






Jeg var her i to dager. Gjorde ikke så mye mer enn hva jeg gjorde i Miami. Og hosten var opptatt med sitt, så jeg var ikke så mye med han heller. Var veldig deilig at jeg fikk nøkler og kunne komme og gå som jeg ville!

Nå sitter jeg på toget til New York! Gleder meg skikkelig! Er fremme i morgen formiddag.

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar