fredag 26. august 2016

På toget. Igjen

Norge: 19:35

USA: 13:35

Halloisen, bare ei litta kjapp oppdatering fra Martha i farta her. Jeg kom til New York City i går formiddag, og det første jeg så da jeg kom ut fra Penn Station, var Empire State Building. Fikk ikke sett så mye mer enn det, siden jeg var veldig sliten, og ville bare komme meg til hostellet. Som jeg fant ut at var i New Jersey, som er en annen stat! Lå heldigvis bare 15 minutter unna med buss unna. 



Byen jeg bodde i het Unoin City, og det var ikke akkurat så mye å skryte av. Skulle heldigvis bare være der i en natt. Men det var en fin utsikt over til NYC (bildet over.)


For i dag dere, sitter jeg på toget igjen! Jeg er på vei til en by som heter Buffalo, som også ligger i staten New York, for NY er jo en stat, vet dere! Togturen tar ca. ti timer, så er ikke fremme før i kveldinga.


Og hvorfor jeg drar dit? Fordi jeg skal couchsurfe igjen, og besøke Niagara Falls! Gleder meg så sykt!
Og fyren jeg skal bo hos sa vi kunne dra ut og kjøre ATV på stranda ogsånt, så det håper jeg blir noe av!


Jeg drar tilbake til NYC på søndag, og da skal jeg være der en hel uke, før USAeventyret er over, og det er et nytt land som venter på meg. Håper dere får en fin helg folkens, det tror jeg hvert fall at jeg får! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar