fredag 8. juli 2016

Svar på spøsmålsrunden

Norge: 08:03

Filippinene: 14:03
Dag 64:



God morgen, Norge! Nå sitter jeg endelig på flyplassen og venter på flyet til Los Angeles. Flyet er 3 timer forsinket på grunn av en storm/tyfon... Så da var det jo bra jeg hadde fått inn noen flere spørsmål! Her kommer de:
  1. Hvordan fungerer reisepartneren din? Du burde vel fått noen reklamekroner for utstyret du går å bærer på, sjekka du med forhandler om det var en mulighet?
    Om det er sekken du mener, så funker den utmerket! Veldig fornøyd med den. Jeg kunne selvfølgelig hørt med de, for ja, de får en del gratisreklame her, men jeg har nok dessverre ikke nok lesere til å få ting sponsa (enda). :)
  2. Føler du det er enklere å komme i kontakt med andre fremmede mennesker når du reiser alene? 

    Det gjør jeg absolutt! Når man reiser to eller flere sammen blir man liksom litt stuck toghether, og jeg har lagt merke til at det er lettere å bli kjent med de som reiser alene, enn de som reiser sammen.
     
  3. Hva er det skumleste/ekleste du har opplevd på reisen så langt? 

    Filippinene! Jeg var ikke noe redd før jeg dro hit (ellers hadde jeg ikke bestilt flybilletten), men siden jeg kom hit har jeg hatt en ekkel følelse i magen. Og ting ble ikke så mye bedre når alle spør om jeg reiser her alene, og at jeg må være forsiktig osv. Det er en helt annen kultur her, alt for mange mennesker, og ja. Jeg er helt sikker på at det er et fint land, jeg var bare på feil steder, og på feil (regn)tid.
  4. Hvilket minne husker du best av de ukene som har gått så langt? 

    Det må være da jeg hoppet i fallskjerm, en helt ubeskrivelig følelse, og noe av det sykeste jeg har gjort. Men sånn bortsett fra det, tror jeg det må være da jeg lærte meg å surfe. Skikkelig mestringsfølelse. Hehe!

  5. Hvor lenge skal du være i USA?

    Jeg har to måneder i USA, før turen går videre. Men jeg har booka fleksibel flybillett, så jeg kan endre den om jeg vil det. :)
  6. Hvilke steder er det du absolutt skal dra til før du reiser hjem til Norge? 

    Godt spørsmål! Jeg har egentlig ingen anelse, og jeg vil ikke hjem til Norge før jeg har sett hele verden. (Som jeg vet er umulig). Men jeg gleder meg veldig til å oppleve New York og Grand Canyon!
     
  7. Ble du med han kjekke gutten på roadtrip? Hvor dro dere? 

    Nei, men vi drar på mandag! Da blir det en uke hvor vi skal kjøre Grand Canyon, Las Vegas og San Francisco. Så det gleder jeg meg veldig til! (Han kjekke gutten (har ikke møtt han ennå, så det er jo ikke sikkert han er det, men ser sånn ut på bildene) er en jeg har snakka med fra nettsiden Couchsurfing.)


Takk til dere (to) som gadd å stille spørsmål! Og still gjerne spørsmål om det er noe dere lurer på, anytime! :)

"Snart" er jeg 9 timer bak dere, istedenfor 6 timer foran dere. Blogges fra LA! :D

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar