lørdag 14. mai 2016

Bingin beach

Norge: 14:37

Bali: 20:37
Dag 9:


Da var det på tide med ei litta oppdatering fra Bali igjen, dere! Herregud som tida flyr. Nå er det allerede en uke siden jeg landa her! (Og jeg har allerede begynt å tenke på engelsk…)

På torsdag var dag 3 med surfing, og da fikk jeg til å surfe ordentlig. Og ikke bare det, men jeg sto langt og lenge! Surfelæreren sa at jeg var den beste så langt, og det var jo veldig gøy å høre da. Fikk det til flere ganger også. Så nå føler jeg at jeg har knekt kokosnøtta.

I går (fredag) hadde vi "lay day", så da var det fri fra surfing. Så da dro hele gruppa som er her til Bingin beach. Veldig fint! Spiste også lunsj der, pitaya (dragefrukt) bowl og kokossmoothie, og det kosta meg hele 50kr.

I dag var det surfing igjen, og jeg fikk et mindre surfebrett (som er vanskeligere) og klarte å stå flere ganger i dag også. Og i dag sa surfelæreren at; you rocked today! Så igjen, veldig gøy å surfe nå!

I morgen er siste dagen på surfekurs, og på mandag drar jeg og to dansker jeg har blitt kjent med på campen til Gili-øyene. :)








Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar