mandag 30. november 2015

Månedens Glossybox: november


Denne måneden er jeg veldig fornøyd!

  • Eyeliner fra MAKE UP STORE (135,-) : Den er grå med glitter i, blir sikkert veldig fin til julebordsesongen! 
  • Skin roll-on øyegele fra ÊTRE BELLE COSMETICS (395,-) : Denne tror jeg blir månedens favoritt! Produktet reduserer poser og sliten hud under øynene. Denne blir fin å ha med på flyturene på jordarundt reisen! 
  • Highlighter fra SO SUSAN COSMETICS (185,-) : Denne skal være fin til å fremheve f.eks. nesebeinet, kinnbein, indre øyenkrok osv. Jeg er så sykt dårlig på sånne ting, men kanskje jeg skal prøve.
  • Dusjsåpe fra I LOVE... (69,-) : Denne lukter himmelsk! Den er i perfekt reisestørrelse, så den blir nok med meg i dusjen på treningssenteret.
  • Volume fiber duo fra VIVIER (359,-) : De to produktene sammen, skal skape en look som gjør at håret ser tykkere ut. Pudderet skal også være bra for å skjule etterveksten. Lukter godt!

Alt i alt har esken en verdi på ca. 750 kr, og det er jo ikke dårlig når esken koster 179kr.







– Hva syns du om månedens innhold?





Lite tips: Dette er jo en fin julegave, enten til deg selv, eller andre. Så hvorfor ikke dele opp esken, og ta noe selv, og gi bort noe?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar