onsdag 2. desember 2015

Når magemusklene våkner til liv


Det er litt flaut, men jeg klarer ikke å ta pushups lenger. Da jeg gikk toppidrett klarte jeg hvertfall 15 strake. Nå sliter jeg. Samme med situps. Dag 5 inn i 30-days challengen, kjente jeg det rista inne i magen da jeg skulle knyte skoene etter dagens treningsøkt, men det betyr vel kanskje at det fins noen muskler under der. Uansett. Jeg kjenner jeg angrer litt på den challengen. Blir svimmel av å ta 80 squats. Eller, jeg blir egentlig mest sliten av å telle så langt. Det eneste som foreløpig går bra, er planken.


Skulle egentlig poste dette i går, men jeg dro på min aller første ishockeykamp istedenfor, og så Vålerenga - Lørenskog. Måtte jo heie litt på min fremtidige kjæreste(n). Var hjemme etter leggetid, og da kunne jeg ikke begynne å blogge, noe som fort tar 2-3 timer. No kidding!

Nå er dere vel spente på hvordan centimetrene kryper seg innover, men det er igrunn ikke så mye å skryte av. Ennå.


Magen og puppene er liksom det jeg vil skal krympe mest da, men tror kanskje jeg var litt oppblåst da jeg målte meg. Eller så er det magemusklene som tar veldig mye plass. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar