torsdag 7. mai 2015

Månedens Glossybox: mars

Denne måneden er jeg superfornøyd! Tror månedens innhold har en verdi på nærmere 800kr, og det er jo ikke noe å klage på. Hvertfall ikke når alle produktene faller i smak.

  1. Vippeserum fra REALASH (399,-) : Ja, takk! Vippene mine er så svake og få, at det gjør ikke noe om denne funker.
  2. Øyenskygge fra COOLCOS (59,-) : Fargen er fin, så denne kommer jeg nok til å bruke.
  3. Leppestift fra LORD&BERRY (189,-) : Skjønte ikke at det var en leppestift med en gang, men fargen er fin, og jeg liker rød leppestift, så denne gleder jeg meg til å bruke.
  4. Neglelakk fra TEEEZ COSMETICS (119,-) : Får ikke nok av rosa neglelakk, så denne er perfekt.
  5. 7-dagers prøvepakke på dagkrem fra L'ORÉAL PARIS (129,-) : Liker å ha prøveprodukter til reiser. Deilig med en krem på flyet når huden blir tørr.



– Hva syns du om månedens innhold?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar