onsdag 29. april 2015

Månedens Glossybox: Februar


Jeg har vært litt sløv på Glossyboxinnleggene, fordi jeg har vært litt skuffet. Hvertfall var januarboksen veldig skuffende. Fikk en etterspørsel av min kjære lillesøster, om hvorfor jeg ikke hadde lagt ut flere innlegg om Glossyboxen, så tenkte å begynne igjen.

  1. L'ORÉAL PROFESSIONNEL Mythic Oil Masque (309,-) : Hårkur er jo alltid fint å ha. Den lukter godt, så gleder meg til å prøve den.
  2. Øyenskygge fra GLAZEL VISAGE (39,-) : Jeg bruker ikke øyenskygge, men denne likte jeg. Tror den blir fin til brunfargen i sommer!
  3. Leppestift fra MAKE UP STORE (170,-) : Fargen på leppestiften var brun, helt greit, men skulle ønske den var i en mer knall farge som rosa. 
  4. Peeling fra NAOBAY NATURAL & ORGANIC (179,-) : Har fått produkt fra dette merket før, og det likte jeg, så jeg gleder meg til å prøve denne! Liker utseende på flasken.
  5. Eyeliner fra ELIZABETH MOTT (148,-) : Bruker ikke så mye eyeliner, men kommer til å bruke denne når jeg skal sminke meg litt ekstra.

– Hva syns du om månedens innhold?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar