torsdag 14. mai 2015

Backpackerdrømmen starter om et år


Okei dere! Nå har jeg bestilt enveisbillett til bali. Jeg starter backpackerdrømmen min der, i kjente omgivelser. Sjokk. Planen er å være der i en måned. Jeg tenkte å starte med en uke surfekurs, for da har jeg sjansen til å bli kjent med folk, som jeg kanskje kan henge meg litt på videre.
Jeg tenker å bo på Giliøyene i 1-2 uker, og så ta siste uka på Bali igjen. Her tenker jeg egentlig å ta det litt som jeg føler.


























Etter Bali tar jeg turen videre til Australia, her har jeg ikke lagt noe særlig planer ennå, annet at jeg skal til Darwin og Cairns. Og sjekke ut Great Barrier Reef da.

Etter det vet jeg ikke hvor turen går videre. Kanskje Fiji, Thailand, India, Usa. Hvem vet. Om noen har tips, reisemål, ting jeg bør gjøre på reisen, eller ting jeg bør ha, så tar jeg veldig gjerne imot tips.

Ville reist i går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar