onsdag 12. november 2014

Praksisplass i boks


Jeg har helt glemt å fortelle dere den gode nyheten; Jeg har fått praksisplass!

Jeg trodde helt ærlig at jeg kom til å ende opp i lokalavis under praksisperioden, ikke at det er noe negativt i det, men jeg vil ikke jobbe med slike nyheter. Og jeg skjønner at man får massevis av erfaringer ved å starte der, når man ikke har noen form for erfaring fra før av. Sånn som meg.

MEN! På nyåret, etter juleferien, starter jeg å jobbe som journalist i =Oslo! Jeg er kjempespent, men tror virkelig at dette er noe som passer meg veldig godt. Har også litt erfaringer fra dette området, som jeg ser for meg kan være en fordel.




Håper dere kjøper bladet hver måned, og om du ikke har en hundrings på deg er det ingen unnskyldning på å ikke kjøpe, for du kan betale med SMS! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar