søndag 9. november 2014

Månedens glossybox: oktober


Temaet for månedens glossybox er POP ART. Jeg syns esken er ganske kul, mens innholdet er midt på treet.

  1. Gul øyenskygge fra Make Up Store: GUL! Kommer aldri til å bruke gul øyenskygge, med mindre jeg skal kle meg ut som bie på Halloween neste år.
  2. Yogi Flow dusjsåpe fra Rituals: Den lukter godt, og dusjsåpe er kjedelig å kjøpe, så helt greit!
  3. Svart eyeliner fra Lollipops Paris Make-Up: Bruker en del eyeliner, særlig på fest, så den er grei å ha på lager.
  4.  Rouge fra So Susan Cosmetics: Jeg syns fargen er fin, og jeg har faktisk brukt den mye etter at jeg fikk den. Gir en frisk farge i kinnene.
  5. Rosa neglelakk fra Nails Inc: Den her har jeg faktisk fått i Glossybox før, som jeg har brukt opp, så det gjorde ikke noe. Hadde det vært en farge jeg ikke likte, tror jeg at jeg hadde blitt litt sur, siden den har vært med før. Men jeg liker rosa negler, så denne gangen gjorde det ikke noe. 


Les mer om glossybox på bloggen HER, og bli medlem HER.

– Hva syns du om månedens innhold?

2 kommentarer:

  1. Jeg abonnerte på Glossybox før, men synes det var mye rare farger jeg fikk både i neglelakk og lebestift. Så jeg sluttet. Og det var vel kanskje like greit, fordi etter å ha sett hva som var i denne måneden så har jeg ikke så lyst på den, haha. Hvertfall ikke gul øyeskygge. Men ja, dusjsåpe er alltid greit å få!

    SvarSlett
    Svar
    1. Skjønner hva du mener, men mange ganger har jeg også vært super fornøyd, så foreløpig kommer jeg nok til å fortsette :)

      Slett