lørdag 8. november 2014

Bambivipper


Ironisk nok skrev jeg for en uke siden om at jeg ikke kunne sove med sminke resten av livet for at en gutt skal like meg (HER), så i går gjorde jeg noe jeg har hatt lyst til å gjøre lenge, nemlig vippe extensions. Men siden jeg nesten ikke har hatt øyevipper, fordi jeg har en uvane å sitte å dra i dem, uten å tenke over det, har det ikke vært noe å feste i. Men jeg har vært flink i det siste, og klart å "spare", så i går dro jeg og tok vippe extensions på Beautyalle på Frogner. Hun sa at jeg fortsatt hadde litt lite vipper, så hun anbefalte meg å kjøpe vippeserum, så jeg skal tilbake om noen uker og få fylt på, for da mente hun at det vil ha vokst ut mer. Sykt uinteressant egentlig...

Men her ser dere før og etter bilde, og det er ganske stor forskjell...
Neste nå blir botox, restylane, fettsuging, og alt det andre som hører til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar