torsdag 4. september 2014

Kommentarer


I går tror jeg nesten at jeg hadde ny leserekord. Det kan være at jeg kan takke mamma for de nesten 700 sidevisninger, siden hun delte et av blogginnleggene mine. Men jeg aner ikke hvem dere som er innom er, eller hva dere syns om bloggen. Fordi det aldri er noen som kommenterer. Og for å være helt ærlig, så bruker jeg egentlig ganske mye tid på den, og for at jeg skal fortsette med det, så er det veldig koselig med tilbakemeldinger. Uansett om det er elsk eller hat.
Når det er sagt, så fikk jeg en veldig hyggelig kommentar her om dagen, og det varmer en bloggers hjerte å få slike tilbakemeldinger.
Jeg sier ikke at du skal føle deg presset til å kommentere, eller at du skal kommentere hver gang du er innom. Men har du tanker rundt noe av det jeg skriver, så vil jeg veldig gjerne vite hva du tenker. Bloggen kan ikke bli bedre uten deres tilbakemeldinger.

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du likte kommentaren. Synes det er ufattelig viktig å huske å kommentere når man liker noe, ellers blir lesertallene bare "tomme tall". Og som du skriver så tar jo blogging en god del tid, så det er veldig fint å få litt tilbakemeldinger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar, igjen. Det er fint å vite at jeg hvertfall har en fast leser, som kan holde bloggergnisten igang. :)

      Slett