onsdag 3. september 2014

Modelldrømmen


Jeg har aldri hatt noen drøm om å bli modell. Med 162 cm på strømpelessen, og litt ekstra fett rundt beina, har det på en måte ikke vært aktuelt for meg. Selvom jeg elsker å bli tatt bilder av. Hehe...
Så nå skal jeg vise dere hvordan jeg hadde vært som modell. For jeg har noen fantastiske bilder av meg selv som bare må legges ut. Siden jeg ikke kan legge ut 10 nye profilbilder på face, og spamme instagram, så kan jeg jo legge ut noen på bloggen!









Tar på å være modell. Gikk frem og tilbake på Operaen i evigheter. "Ikke gå så fort, se inn i kamera, smil, gå tilbake, en gang til, osv." 
Neida. Er ikke modell. Bare ser sånn ut. Christine A. Iversen som skal ha creds for bildene. Og litt meg, fordi jeg er så linselus. Men var egentlig bare en oppgave i fototimen om å ta bilder i bevegelser. Og det er det som er så fint med fototimene, at jeg får prøve ut drømmen jeg aldri hadde. 

Vogue next tenker jeg vi sier. Med en liten klype salt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar