mandag 15. september 2014

Bergenselfie


Det er viktig å komme seg litt bort noen ganger. Oppleve nye ting, sette hverdagen og alt hjemme på pause, og bare leve i nuet. Det gjorde jeg i helgen. Og jeg har hatt det så bra! Bergen er virkelig en perle, og jeg har ikke sett en eneste regndråpe på de tre dagene jeg var her.

Bergen. Jeg forelsket meg. Hadde jeg bare funnet meg en bergenser jeg kunne forelske meg i, så hadde jeg hatt en god grunn til å dra tilbake oftere.


Skulle ta bilde av fiskebrygga. Så ikke før etterpå at på det mest brukbare bildet, så hadde et par stilt seg opp. Det er helt i orden det, bare spør først.



Det her er Julia. Jeg tror hun er min største fan. Hvertfall når det gjelder bloggen. "Husk å ta bilder til bloggen da, Martine!!" Hele tiden. Haha, neida. Julia er supersøt, og det var hun jeg hang med for det meste. Fikk henne til å vise meg veien opp til Fløien klokken ti fredag morgen. Takk, Julia! 

   

Du vet du er i Bergen når...





Jeg hadde veldig lyst til å gå opp Ulriken, fjellet du ser bak i bildet, men det ville ikke Julia, så da gjorde vi ikke det. 


Helt øverst til høyre (tror jeg, er dårlig på høyre og venstre), ser dere Fløien.






Her er jeg på toppen. Brukte ca. 35 minutter opp. Hadde gått den turen hver dag om jeg bodde i Bergen.


Fløienselfie.


WOOOW, det ble plutselig mange bilder. Håper dere fikk lyst til å reise til Bergen nå. 

Dere MÅ.

PS: Savner deg allerede, Julia!

3 kommentarer:

  1. Vi kan gå (du kan gå, jeg kan ta banen) til Ulriken neste gang <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Haha, jeg kjenner tvillingsøstern til Julia! It´s a small world.

    SvarSlett