mandag 15. september 2014

Dra tilbake


Jeg hater når man har gledet seg til noe lenge, og så er det over. Noe som aldri går over er hverdagen med jobb og skole. Føles hvertfall sånn.

MEN, jeg har hatt en så bra helg! Den har gått sinnsykt fort, men allikevel følt som om jeg har bodd der i en evighet. Største nedturen var å komme tilbake til leiligheten i Oslo. Til rommet på 8 kvadratmeter og steinhard, liten IKEAseng.
Jeg hadde det så fint på hotellrommet, med stor og myk seng med masse puter, og badekar! Jeg elsker å bade, og det var spesielt deilig etter å ha gått Fløien. Kunne flyttet inn på det rommet.

Skulle egentlig bare innom for å fortelle at jeg er trygt på plass tilbake i staden. Skal prøve å få skrevet noen innlegg fra turen i morgen, bla. om hotellet jeg bodde på, om det er interessant, og litt bilder fra turen. Tok faktisk med speilrefleksen, siden jeg er jo tross alt en blogger, og da er det greit med litt bedre bilder i ny og ne...

Lengter tilbake til senga...
God natt, kjære leser(e).

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å lese om bergenstur :) Ooog se fine bilder av den fine byen.

    SvarSlett