mandag 19. mars 2018

Jeg drømmer om å følge drømmen.



Jeg drømmer meg veldig mye bort. Lever litt i min egen verden. Jeg drømmer meg ofte ut i skogen, til solnedganger, og andre ting som er lett å oppnå. Her en morgen våknet jeg etter en natt hvor jeg drømte at jeg var på ferie, så dagen etter fikk jeg ordnet meg ferie noen uker senere, og flybilletten ble bestilt. Så om en måned stikker jeg på ferie. Follow your dreams, bokstavelig talt. 

Jeg drømmer også om noe mye større. Jeg drømmer om å kunne reise rundt. Gjøre min greie. Bare at jeg ikke vet hva min "greie" er ennå. Jeg drømmer om å være min egen sjef, slippe å måtte spørre om ferie, fordi verden er mitt kontor. I det siste har den drømmen blitt så intens, den driver å bygger seg opp inne i meg, og jeg har så lyst til å få det til, på en eller annen måte. Jeg skjønner jo at det ikke skjer i dag, eller i morgen. Men jeg skjønner jo også at jeg må starte et sted, og dét kan skje i dag, eller i morgen. Problemet er bare at jeg ikke aner hvor jeg skal starte. Men hvorfor ikke starte med dere som følger meg. Dere som leser og som følger med. Hva vil dere ser mer av? Hva vil dere se mindre av? Positive og negative tilbakemeldinger. Idéer, tips og alt jeg kan bruke på å bygge meg selv opp til å kunne leve av å være meg. Reise, friluftsliv, skrive, ta bilder og inspirere andre.

Og om du ikke har noen tilbakemelding å komme med, kan du hvert fall følge med i april, om du er nysgjerrig på hvor ferien min går da ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar