lørdag 22. oktober 2016

Cumbuco, kitesurfernes paradis

Hei, folkens! På torsdag tok jeg buss i en times tid til en liten landsby utenfor Fortaleza som heter Cumbuco. Cumbuco er kanskje mest kjent for å være kitesurfernes paradis, og det ser man når man kommer ned til stranden. Det er tett i tett med kiter, og det ser jo egentlig ut som at de skal tvinne seg inn i hverandre når som helst. Det ser skikkelig gøy ut, men også veldig vanskelig, så jeg tror jeg holder meg på stranden.


 I går, etter frokost, gikk jeg en lang tur langs stranda. Det var en veldig fin tur, men etter å ha gått barbeint i 2,5 time i sanda, var det deilig å komme tilbake og legge seg ned.



Det er tett i tett med sanddyner her, og det er ganske kult!


Regnbue rundt sola...



Det er veldig mange koselige restauranter her, og jeg vil absolutt anbefale ett par dager her om du er i Brasil! :)


Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar