onsdag 7. september 2016

St.Patrick´s Cathedral


Den ene dagen var planen å finne St.Patrick´s Cathedral. Jeg hadde hørt at den skulle være veldig fin. Som jeg har nevnt tidligere, så var ikke jeg først i køen da retningssansen ble delt ut. Så jeg var godt fornøyd med meg selv da jeg fant kirken. Bortsett fra at jeg liksom ikke syns at den var så veldig fin som folk skulle ha det til.


Men så kom jeg nærmere, og da sto det: Welcome to St.Bart´s church. Så da var det FEIL kirke, og jeg følte meg skikkelig dum. Så da var det bare å finne seg en Starbucks (for å få internett) og plotte inn på Google maps. Og da jeg fant den riktige kirken, da skjønte jeg litt bedre hva folk snakka om.


Og det her var ikke en gang hovedinngangen. Det fant jeg ut da jeg skulle gå ut igjen...




 Her kommer hovedinngangen:



Det er noe annet enn Arnadal kirke!

1 kommentar:

  1. Nei, synes de er ganske like jeg, ha, ha, neida bare tulla denne er jo gigantisk. Kjempefine bilder. "Gammeltante"

    SvarSlett