onsdag 7. september 2016

Staten Island ferry

Hadde det ikke vært for at min kjære venninne Victoria har bodd i NYC, så hadde ikke jeg visst at jeg kunne ta en båt over til Staten Island. GRATIS. Så jeg tok den faktisk to ganger. Det er en veldig fin utsikt til NYC, og båten kjører forbi Frihetsgudinnen.








Dagen etter var det veldig fint vær, så jeg fant ut at jeg skulle ta båten ut igjen for å få sett byen med solnedgangen. Og jeg valgte riktig dag, for å si det sånn! Jeg tror faktisk det er den fineste solnedgangen jeg noen gang har sett.


Det så ut som at skyene var i en flette. Og det var veldig fint med Frihetsgudinnen som lyste opp.







Så det anbefaler jeg også å gjøre. Ta en ettermiddag det er fint vær, bli på Staten Island til solnedgangen starter, og ta båten tilbake. Det var helt magisk.

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar