torsdag 4. august 2016

Seattle dag 2

Norge: 19:07

Seattle: 10:08
Dag 91: 

Så i går dere, da hadde Bennett reservert bord i restauranten på The Space Needle. Han sa at det er mye bedre. Det koster rundt 25$ for å komme opp dit, og da må du mest sannsynlig stå i en lang kø. Når du har bord, betaler du kun for maten, men du må bestille for minimum 25$. Det er liten kø for å ta heisen opp, og når du sitter der, går bordene rundt, så du får sett hele Seattle mens du sitter der og nyter maten.


Food with a view.





Etter at vi hadde spist, gikk vi opp og ut. Jeg følte at vi fortsatt gikk rundt, selv om gulvet her sto stille. 


Da vi var ferdig der, kjørte Bennett meg til togstasjonen, så jeg fikk ordna meg billett videre. Så på fredag blir det 45 timer med tog. Noen som gjetter hvor? :)

Så tok jeg meg en rusletur langs kaia i noen timer.




Kom til slutt til Olympic Sculpture park, men jeg er egentlig ikke så interessert i skulpturer og kunst. Men da har jeg vært der hvert fall...



Det her er jo ikke fint! 


Jeg tok bussen tilbake til Bennett´s hus, slappet av litt, før han og jeg møtte jentene fra Sveits og tok noen drinker på en eller annen skybar.



De dro tilbake til Sveits i dag tidlig, og det var litt trist, for vi klikka ganske bra. Men nå har jeg hvert fall en god unnskyldning for å dra til Sveits. :)

Blogglisten hits

2 kommentarer:

  1. 45 timer med tog, du skal til NY men kommer ikke dit på 45 timer. Denver Colorado kanskje hvis du går litt sørover, det er kanskje litt langt det også. Du har vel ikke tenkt deg til Montana og Dakota? Gammeltante.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, godt gjetta, Eirin, men jeg skal til Chicago! :)

      Slett