fredag 5. august 2016

På gummibåttur i Seattle

Norge: 19:41

Seattle: 10:41
Dag 92:

I går skulle vi på båttur. Alina og jeg pakka sekkene våre, tok med høytaler så vi kunne høre på musikk, dro innom butikken og kjøpte ost og kjeks, og var klare for båttur. Jeg vet ikke hva dere tenker når dere hører båttur, men jeg hadde ikke sett for meg en gummibåt...  



Venninna til Bennett var hjemme, hun bor i en ordentlig båt, så vi fikk (heldigvis) spise der. 


Da gummibåtturen var ferdig, var vi ganske gjennomvåte, så det var bra vi kjørte cab, så vi fikk tørka litt. Skulle nemlig rett på et vors.


Vorset var på en takveranda, med sykt fin utsikt over byen!



Under ser dere fotballstadion, og litt lenger bak ser dere toppen av baseballstadion. Og litt til venstre fra fotballstadion ser dere et fjell som heter Mt.Rainier. Har egentlig veldig lyst til å dra til det fjellet, men det får bli nestegang... Hehe.






Etter ett par øl, dro vi til en park og så solnedgangen, så gikk vi ut og spiste, og så dro vi hjem. Da var hvert fall jeg helt ferdig etter en lang dag!



Blogglisten hits

2 kommentarer:

  1. Hei igjen!Chicago du, jeg tenkte det også men at det ikke var mulig å komme dit på 45 timer. Igjen har du levert, gøy å lese og fine bilder. Jeg blir sittende her å mimre over tiden jeg selv var på farten. Håper du får noen å være sammen med i storbyene, det er litt tryggere å være flere. Lykke til videre. Bamseklem fra Eirin.

    SvarSlett
  2. Hehe, det er hyggelig å høre! Vi får mimre litt sammen når jeg kommer hjem ;) klem <3

    SvarSlett