onsdag 27. juli 2016

San Diego

Norge: 08:34

San Diego: 23:34
Dag 82:

PUH! Jeg hadde en del blogginnlegg å ta igjen fra de to siste ukene, og nå er jeg endelig à jour! 

I går kom jeg frem til San Diego etter en 8 timers lang togtur. Jeg fant enkelt frem til hostellet, hvor jeg bare hadde booka for en natt, men da jeg kom dit og så hvor fint det var der, og at jeg i tillegg fikk seng i underkøya, booka jeg en natt til. (Og nå har jeg booka to netter til, så jeg blir her foreløpig til fredag.)

Så i dag, tirsdag, tok jeg buss over til en "øy" utenfor San Diego, som heter Coronado. Her gikk jeg straka vegen til stranda, og ble der i noen timer. Fikk ikke sett så mye av øya, men det jeg så var veldig fint, så tror jeg vil dra tilbake en annen dag og se litt mer. 



Det var heller ikke så mange mennesker på stranda her, i forhold til Santa Monica beach, så det var veldig deilig. Det som ikke var så deilig, var alle måkene som gikk rundt der, og så fort jeg gikk for å ta meg en dukkert, var de PÅ håndklet og prøvde å finne mat. Æsj.




På bildet under ser dere brua som går over til San Diego.


Da jeg var tilbake i downtown San Diego, tok jeg en liten rusletur til marinaen og så solnedgangen.







Jeg liker meg skikkelig godt i San Diego, selv om jeg ikke har sett så mye ennå. Men strøket jeg bor i er veldig sentralt, det er enkelt å ta bussen og det føles trygt og godt her. Eneste er at hostellet ligger midt i partygata, men jeg har et godt sovehjerte, så det går bra. Planen etter San Diego er egentlig å dra til Hawaii, men flybillettene er så dyre, og ikke inkludert bagasje, så jeg får se hva jeg finner og gjør. Fikk også vite at jeg får litt tilbake på skatten i dag (fikk ikke vite før nå, siden jeg har enkeltmannsforetak), så det var hvert fall deilig! Var litt redd for at jeg skulle få en kjempesmell, og måtte dra hjem ASAP.

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar