søndag 31. juli 2016

På vei for å finne McDreamy


Norge: 15:30

San Diego: 06:30
Dag 87:


Fy fadern, nå er jeg trøtt! Sto opp klokken 04:00. På fredag fant jeg ut at jeg skal interraile i USA. Det blir MANGE timer på tog, men når man betaler 6000kr så skal jeg faderen meg bruke litt tid på toget også! Jeg har 12 togrurer jeg kan bruke. På første turen må jeg bytte tog i LA, og det som er dritt, er at den teller som en togtur. Så hver gang jeg bytter tog, har jeg en tur mindre. Så her må jeg planlegge nøye, sånn at jeg kommer meg til New York før måneden er over, og togturene er brukt opp. Men det skal nok gå bra! 

På første stopp blir en av yndlingsseriene mine spilt inn, og noen av dere har kanskje gjettet det alt, etter å ha lest overskriften, nemlig Seattle (Greys anatomy)! Her blir jeg i 3-4 dager, har ikke helt bestemt meg hvor jeg skal etter det, men jeg har en anelse. 

På dette toget er det nett, men det tar bare tre timer før jeg må bytte. Neste tog derimot tar 36 timer, og det er null internett der. Så da blir det nesten to døgn uten nett. Men jeg har noen filmer på Macen, ikke skrevet i dagboka på to uker, og jeg vil sette sammen det jeg har filma på turen, så jeg har nok tidsfordriv. Også skal jeg vel sove litt innimellom også.

2 kommentarer:

  1. Ser at du reiser nordover, har du tenkt deg til Vancouver også? Gammeltante

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Nei, jeg har egentlig ikke planer om det. Blir ikke her så lenge. :)

      Slett