søndag 29. mai 2016

To kule spisesteder på Bali

Om du noen gang skal til Bali, Kuta/Seminyak-området, så er det to restauranter du burde sjekke ut. Jeg har fulgt begge på Instagram, og var det noe jeg hadde planer om å gjøre på Bali, så var det å finne disse. 

SEA CIRCUS:


Sea Circus var veldig lett å finne. Jeg gikk en omvei til stranda en dag, for å finne Seminyak Square, som er et shoppingsenter. Da jeg fant det, gikk jeg videre til stranda, og på veien så jeg noe som så kjent ut, og der var det. Så etter noen timer på stranda, ble det lunsj her.



Jeg bestilte vegetartaco, og den var veldig god. Men guacamolen og salsaen var AMAZING! Prisen var litt høy til å være Bali, og det var tax i tillegg, men for maten og juice betalte jeg ca. 70 kr.




Til og med doen måtte jeg ta bilde av, siden det var så bra gjennomført.



THE SPICY COCONUT:


Den her var litt verre å finne. Kartet på googlemaps hadde litt kortere avstander enn hva det var i virkeligheten, og nummeret på gata var feil. Så da jeg endelig fant det hadde jeg gått i nesten 2 timer. Men det var veldig verdt det, og jeg likte stedet så godt at jeg spiste der dagen etter også.



Første dagen spiste jeg smoothie bowl, som var sinnsykt god, og masse mat, så orket ikke hele. I tillegg hadde jeg en juice laget av agurk, eple, spinat og ananas tror jeg. Den var hvert fall veldig frisk og god. For dette betalte jeg ca. 50 kr.


 Dagen etter hadde jeg egentlig tenkt å prøve veggisburgeren deres, men de hadde det ikke den dagen. Så da ble det kokospannekaker. De var sinnsykt gode! Juicen var laget av gulrot, ingefær, appelsin, spinat og lime, og var også sykt god. Dette kostet også ca. 50 kr.



Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar