lørdag 28. mai 2016

Liten oppdatering fra Seminyak (Bali)


Norge: 13:46

Bali: 19:46
Dag 23:


Og der har det allerede gått 3 uker! Hallo, kan noen sette livet mitt på sakte film, eller pause, for dette her går for fort. På onsdag kom jeg jo til Seminyak, og for første gang i mitt liv sjekket jeg inn på dorm room, altså at jeg bor på rom med flere (det er 6 sengeplasser på et rom). Jeg syns det er helt greit her, og det er heldigvis ikke køyesenger, men enkeltsenger.


Første natta var det ikke mye søvn. Jeg og ei til la oss ganske tidlig, og etter hvert våknet hvert fall jeg av at det var iskaldt på rommet. Så noen hadde skrudd ned AC. Og folk kom jo hjem fra byen i løpet av natten, og var ikke stille. Men sånn er det vel å bo med folk som ikke er like perfekt som meg. De andre nettene har vært bedre da. Jeg har fått gått mye rundt i Seminyak og besøkt blant annet to restauranter jeg følger på instagram, og litt annet jeg hadde på todolista mi. Seminyak er en veldig turistby, og ligner egentlig veldig på Kuta. 



Jeg har også vært mye på stranda. Som har ført til urinveisinfeksjon. Så nå har jeg fått antibiotika og smertestillende, så får håpe det går over snart! Har siste natta mi i Seminyak i dag, så må finne meg et nytt sted å sove resten av uka, før turen går videre. Hadde egentlig planer om å finne et nytt hostell, men nå frister det litt med ett par dager på hotell, siden jeg ikke er i form. 


Ha en fin lørdag videre, folkens! :)

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar