tirsdag 3. mai 2016

Reisenerver


Akkurat nå komme panikken krypene. Jeg skjønner ikke helt hva jeg driver med nå. Jeg savner allerede rommet mitt i Oslo, som ikke lenger er mitt rom en gang. Det er så rart at jeg ikke skal tilbake! Akkurat nå føles det bare som at jeg er på besøk hjemme i Vestfold, og skal tilbake til Oslo veldig snart. Reisa virker så mye fjernere nå, enda det begynner å nærme seg noe sinnsykt. Jeg drar denne uka!
Om 3 dager!!…

Det var jo ikke lenge siden det var et halvt år til avreise. 100 dager, 50 dager… Tiden har gått alt for fort! Og spesielt de siste ukene har bare flydd forbi. Det skal selvfølgelig bli fint å starte på denne turen som jeg har mast om i et år nå, men det er litt skummelt også!

Det er forresten VELDIG få som har deltat på konkurransen, så vinnersjansene her er store! Vinneren trekkes i morgen, så det er bare å få ut fingeren og delta, folkens! :)

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar