torsdag 5. mai 2016

Pakkekaos



Det er ikke enkelt å pakke sammen livet sitt i en sekk, for resten av året, og jeg er helt sikker på at jeg har pakket alt for mye. Men jeg fant akkurat ut at jeg kan ha 30kg bagasje, og ikke 20 som jeg først trodde. Så da trenger jeg ikke være så nøye på vekta hvert fall!


 Jeg er så sinnsykt glad for at jeg kjøpte de pakkeposene. Det gjør det så veldig mye lettere å pakke, og det å ha kontroll i sekken.


På bilde over ser dere det jeg har i håndbagasjen. Jeg fant ut at det er lurt å ha en egen pose til ladere, adapter osv. Så slipper man å ha alle ledninger løst rundt i sekken. Jeg har lagt alle viktige papirer, som flybillett, reiseforsikring osv i plastmappe. Greit å ha det for sikkerhetsskyld. Ellers er det litt annet småting som er greit å ha, som for eksempel prøver på hudkremer som ikke tar så stor plass, og som er deilig å ha når det blir tørr luft på flyet. Og antibacen er alltid med!


Mange som mobber meg for at jeg fortsatt bruker den lille sekken, siden den har kongeparken logoen fra da jeg var russ. Men ærlig talt, jeg bryr meg ikke om det jeg. Jeg syns den er litt kul faktisk! Og dessuten så er det mange smarte lommer på den.


Så da er alt så og si pakket og klart. I morgen går flyet fra Gardermoen kl. 18:00. Nå har jeg faktisk ikke reisefeber eller noe. Akkurat som om kroppen min har tømt seg for følelser og gjør seg klar til å bli fylt opp med mye nytt. Men jeg regner med reisefeberen kommes snikende i løpet av natta. Blogges i morgen!

Om noen skulle lure på hvilken backpackersekk jeg har, så kan du lese om den her. :)

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar