mandag 18. april 2016

Reiseapp: TripRider


Jeg må bare anbefale en app til dere, nemlig TripRider. Jeg føler at turen min kommer til å bli mye mer oversiktlig. Jeg kan planlegge dag for dag, lagre billetter og andre dokumenter, planlegge budsjettet, lage pakkeliste, og mye mye mer. Alt på ett sted. Du kan egentlig planlegge hele reisen i den appen!

Appen koster 49kr, men jeg vil si det er verdt det. 


Du kan planlegge flere turer på en gang.


Her er alle de forskjellige tingene du kan gjøre i appen.


På "trip plan" planlegger du dag for dag. Veldig greit å skrive inn for eksempel når flyet går, hva hotellet heter og adressen. På "wallet" har jeg lagt inn bilde av flybillettene, og bevis på at jeg har betalt hotell og surfekurs.

Trykk på bildet for at det skal bli større :)

Det er veldig oversiktlig å legge inn hva man har brukt penger på, og det er en lang liste av ting du kan legge inn pengebruken på. (Det er til og med et valg som heter "party" til å legge inn pengebruk på. haha…) På bildet i midten ser du hvor mye jeg allerede har brukt på turen, før den i det hele tatt har startet. Her er det blant annet hotell, surfekurs, reiseforsikring og flybilletter.

Foreløpig har jeg lagt inn budsjettet mitt på 80 000 kr, men jeg tror nok det vil bli litt mer. Og appen har regnet ut for meg hvor mye jeg kan bruke hver dag, i ett år.

Jeg tror og håper det vil være lettere å holde et budsjett når man får lagt det inn så oversiktlig, og slipper å sitte og regne ut selv.

Har du en reiseapp å anbefale?

Nå er det bare 18 dager igjen til avreise, og allerede neste uke flytter jeg fra Oslo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar