torsdag 14. april 2016

Mine Ebay-kjøp til reisen

Jeg tenkte å dele med dere hva jeg har kjøpt på Ebay til reisen min. Noen ting er kanskje litt mer nyttig enn andre, men jeg har nok spart en del penger på å handle på Ebay!


  1. Pakkeposer, så det er lettere å organisere og finne ting i sekken. 13 kr. 
  2. Toalettmappe. Det er flere rom i den, og den kan henges opp. Det er plass til mye i den til at den er så liten. 42 kr.
  3. "Flytevest" til GoProen. 25 kr.
  4. Snorkleutstyr i rosa. Veldig fornøyd med den! 172 kr.
  5. Regntrekk til backpackersekken. 45 kr.
  6. Lite stativ til GoProen. 27 kr.
  7. Selfiestang til GoProen. 63 kr.
  8. Powerbank med solpanel! Den er også vanntett, så perfekt å ta med på stranda. 68 kr.
  9. Ramme til GoProen, så jeg kan sette den på stativ uten det vanntette kamerahuset. 8 kr.
  10. Rødt filter til å ha på GoProen, så det blir bedre bilder under vann. 19 kr.
  11. Mikrofon til GoProen. Om jeg skal lage videoer, så får jeg bedre lyd. 20 kr.
Alt dette til ca. 500 kr er jo ikke så ille!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar