tirsdag 29. mars 2016

Sagt opp livet i Oslo



Jeg vet ikke hva du har gjort i dag, men jeg har hatt fri, og fått gjort en hel del ting som måtte gjøres før avreise (som er om 38 dager). Jeg har sagt opp jobben. Sagt opp medlemskapet på treningssenteret. Sagt opp mobilabonnementet. Sagt opp Glossybox. Egentlig sagt opp hele livet jeg har bygget opp i Oslo de tre siste årene. Jeg føler meg nesten litt tom innvendig. Men heldigvis skal jeg få fylt opp denne tomheten med noe bra om ikke så alt for lenge. Jeg har også fått ordnet reiseforsikring, og er nå 12 000 kroner fattigere. Menmen.


Jeg skjønner faktisk ikke hvordan tiden kan gå så fort. Nå har jeg bare en måned igjen i Oslo, før jeg har noen dager hjemme i Vestfold for å si hadet til  venner og familie før jeg drar. Jeg har en følelse av at jeg nesten bare kan knipse med fingeren, så er dagen her. Det er begynner faktisk å gå opp for meg at jeg skal gjøre dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar