søndag 20. mars 2016

Litta påskeferie


Bra helg! Stakk på hyttetur med Charlotte og Victoria til Norefjell. Jeg har stått veldig lite på noe som helst egentlig, annet enn langrenn. Så fikk jeg låne snowboard og greier, tenkte det var mer økonomisk enn å leie. Men etter å ha sneket meg ut mens de andre sov lørdag morgen, for å øve litt, fant jeg ut at jeg kanskje burde ha stått litt mer på brett før jeg setter utfor. Men det ser jo veldig kult ut da, så om noen melder seg frivillig til å prøve å lære meg, så si i fra! :)


Så da ble det heller til at jeg leide slalåmski. Det gikk veldig fint på toppen av fjellet, hvor det ikke var så bratt, men etterhvert ble det jo bare brattere, og jeg syns det gikk litt vel fort. Blir bare mer og mer pingle med årene ass… Men Charlotte var veldig flink til å lære meg, og de sa jeg var flink til å være første gangen jeg sto, så da håper jeg de mente det også. De skal hvert fall ha for at de var så tålmodige med meg. 




Afterski… Høhø. 




Veldig deilig å komme seg litt bort på påskeferie, nå blir det jobbings nesten resten av påska. 


GOD PÅSKE :)

1 kommentar:

  1. Du var veldig flink i bakken, Martine! Det mente vi virkelig :) Tusen takk for en kjempefin tur <3

    SvarSlett