onsdag 27. januar 2016

100 dager til avreise


Herreguuuud, tiden går så fort! Det er akkurat 100 dager til jeg reiser i dag, altså litt over 3 måneder. Det er ikke lenge siden det var 100 dager til julaften, og det er jo over alt!



Det er litt som å være forelsket dette her. Bare mye mye bedre. Tenker bare på det samme hele tiden. Gleder meg til alt som skal skje. Mens jeg samtidig vet at det ikke blir noen kjærlighetssorg og knust hjerte av dette. Eller kanskje litt når reisen er over, men da har jeg bare mange gode minner jeg kan se tilbake til, og så fort sparekontoen er fylt opp igjen, kan jeg jo bare fortsette reisen. Jeg vet at dette er noe som ikke vil bli tatt fra meg for alltid.


Nå mangler jeg bare vaksine, reiseforsikring og litt mer penger på kontoen, så er jeg altså klar for avreise!

Om 100 dager da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar