mandag 18. januar 2016

Marty's sparetips og ei litta spoiler


Tenkte jeg skulle dele et lite sparetips med dere, hvert fall om du sparer til noe konkret, slik som jeg har gjort noen år.


Først må du kjøpe en søt sparebøsse som du KUN kan åpne med boksåpner. Denne kjøpte jeg for 30kr på Nille tror jeg. Jeg startet sparingen for ca. to år siden, puttet på bursdagspenger og julepenger. Jeg tar også ut 500 kr. i uka til mat, og resterende som jeg ikke bruker, putter jeg på her. Eller puttet på. For jeg måtte åpne den her om dagen.


For jeg fant noen grisebillige billetter, og jeg ville ikke bruke pengene jeg har satt av i nettbanken helt ennå.


Jeg hadde et lite håp om at det skulle være 10 000 kr i den, men bomma litt. 7400 kr er ikke så ille det heller da, og det var mer enn nok til flybillettene. :D


Så her kommer ei litta spoiler til dere som gidder å lese bloggen. Pengene har allerede blitt vekslet inn i flybilletter. Jeg skal til Fiji og Filippinene på jordarundtreisa! :D (Om noen har vært på de stedene, tar jeg gjerne i mot tips!)


JIPPI!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar