fredag 11. desember 2015

Det er viktig å lytte til kroppen


God morgen!

Jeg har jobbet hver dag siden jeg kom hjem fra ferie, og skal ikke ha noe fri før julaften. Jeg har også trent nesten hver dag, og etter spinningtimen på tirsdag sa det egentlig litt stopp. Jeg var på dag 14 av 30-day challangen, og gjennomførte 18 push-ups og 1.5 min med planke, men jeg hadde ikke sjans til noe mer. Trodde jeg skulle svime av. Jeg var sykt trøtt og sliten hele dagen på jobb, og da jeg endelig var ferdig for dagen, gikk jeg rett og la meg, og sovna i 19-tiden. Våknet dagen etter med over 12 timer søvn på øyet. Så jeg trengte vel å sove litt.


Nå har jeg hatt to treningsfrie dager, og jeg var egentlig på vei til å gi opp den jævla challangen. MEN! Jeg tok noen runder med meg selv. Jeg er sta og absolutt ingen quitter. Så i dag tok jeg igjen alt det jeg skulle gjort de siste dagene. Vi snakker 58 push-ups, 5.5 min planke, 285 sit-ups og 425 squats. Brukte en hel time på det, og det ble selfølgelig delt opp i set. Nå har jeg 13 dager igjen, og det skal jeg klare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar