søndag 22. november 2015

Ønskeliste julen 2015


Nå nærmer jula seg, dere. Det samme spørsmålet kommer hvert år, men jeg syns det blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år som går på å svare på hva jeg ønsker meg til jul. Jeg føler liksom at jeg har alt jeg trenger. MEN! Jeg skal jo ut og reise neste år, og da trenger jeg jo litt ting. Så jeg har laget ei litta liste på hva det er. Og om noen skulle finne på å sponse noe av dette til meg, så er det et tips å titte på EBAY. Her kan man jo spare 100-lapper. :)


  • boklampe
  • bagasjevekt
  • universaladapter
  • pengebelte
  • førstehjelpsskrin til reise
  • ekstern harddisk
  • å bli bloggkjendis
  • nakkepute
  • PENGÆR


Hva syns dere forresten om dekselet jeg har på macen? Kjøpt på Ebay da vettu. :)




– Hva ønsker du deg til jul?

1 kommentar:

  1. Hvis jeg husker riktig, så får du førstehjelpsutstyr om du melder deg inn i røde kors. To fluer i en smekk der altså!

    SvarSlett