fredag 20. november 2015

Hvem er jeg?



Her får dere en liten oversikt over hvem jeg er, i mine egne øyne. Listen er lånt fra en av yndlingsbloggerne.



På kino er jeg… Hun som hvisker til sidemannen og kommenterer filmen. Med mindre den er driiitspennende da.

På stranden er jeg… helst hele dagen. Det er favorittplassen min, rett og slett.

Hos tannlegen er jeg… Sjeldent.

På date er jeg... Fnisete.

Akkurat nå er jeg… Spent på om jeg takker ja til et spennende jobbtilbud.

På snapchat er jeg… Glad i å sende selfies.

I desember måned er jeg… kald og blakk. 

På kjøkkenet er jeg… Eyvind Hellstrøm.

Bak rattet er jeg… Best på å synge.

På bloggevents er jeg… Aldri. Men det kommer vel. ;)

I klesskapet har jeg… Alt for mye klær.

På tivoli er jeg… hun som hyler høyest.

På treningsstudio er jeg… Nesten hver dag. 

I taxien er jeg… Aldri. Jeg går heller.

Forkjølet er jeg… Sutrete.

I bladhylla er jeg… bare om jeg trenger lesestoff på stranda.


Hvem er du?

1 kommentar:

  1. Visste ikke at Hellstrøm også lagde speltlompepizza ;)

    SvarSlett