tirsdag 24. november 2015

30-day challenge


Jeg må utfordre meg selv litt igjen da. Og siden det ikke er så alt for lenge til jeg stikker på verdensreisa, så vil jeg bli litt fastere her og der. Og igjen, så velger jeg å dele det med dere, siden da er det lettere å gjennomføre. Jeg kommer til å måle meg med målebånd en gang i uka for å se om det blir noe endringer, og dele resultatet med dere. Jeg syns det er bedre å bruke målebånd enn vekt, for muskler veier jo mer... Det er jo selvfølgelig ikke mulig å måle det 100% riktig sted fra gang til gang, men man ser jo en endring. 

Det jeg kommer til å måle, er lår, rumpe, mage, bryst og overarm. 

Jeg gjorde det samme i to måneder fra januar til februar, og det ble strammere, men da hadde jeg også to måneder godteristopp da. Trodde faktisk at jeg skulle være tilbake der jeg var, men heldigvis ikke. 


Jeg syns det er viktig å presisere at så lenge man er fornøyd i sin egen kropp, så har det ingen ting å si hvordan du ser ut. Du er unik, og det er det indre som teller!

Lillesøster ville ikke være med på dette bildet, og det må jeg respektere. :)

Jeg vil jo heller ikke si at jeg er tjukk, men formfull.. Og det er litt ekstra godt polstret her og der. Vi lever jo i en tid hvor kroppspress og kroppsfokus er enormt. Jeg har alltid vært veldig på at jeg ikke vil ha bikinibilder av meg selv, fordi jeg alltid har hatt komplekser på magen min. Det her er vel det første jeg noen gang legger ut på nett. Det betyr vel bare at selvtilliten, eller var det selvfølelsen? vokser med åra. :)


– Noen som blir med på challengen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar