tirsdag 10. november 2015

Månedens Glossybox: oktober
























Esken har liggi på postkontoret og ventet på meg mens jeg var i Spania. Dessverre var skuffelsen stor da jeg endelig fikk åpnet den.


  • Ansiktskrem fra TALIKA (359,-) : Dette er produktet jeg er mest fornøyd med denne måneden. Jeg er tom for ansiktskrem, så denne passet veldig bra nå. pluss for at produktet er i originalstørrelse.
  • "Sminkeveske" fra LOQI (145,-) : Denne var egentlig bare skikkelig STYGG. Den er vanntett da.
  • Flytende leppstift fra ELIZABETH MOTT (219,-) : Fargen var veldig fin, og den var lett å påføre. 
  • Primer fra EMITÈ MAKE UP (340,-) : Dette produktet skal jevne ut hudtoner og fine linjer, redusere kviser og ujevnheter og skal gi huden en fin glød. Den skal også holde bedre på sminken, så denne gleder jeg meg til å prøve.
  • Kaviarperler fra GLAM OF SWEDEN (39,-) : Kommer nok ikke til å bruke denne.


Alt i alt har esken en verdi på ca. 600 kr, og det er jo ikke dårlig når esken koster 179kr.



– Hva syns du om månedens innhold?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar