lørdag 31. oktober 2015

Lørdag: indre dialog


Helvetesuka dag 6.

Fokusområder:
  • Hva er indre dialog?
  • Hva kan en mer bevisst indre dialog gjøre med deg?
//Vært alt for mange les bare selfies i speil denne uka. Lover å gjøre noe med det.

Dette skal være en dag jeg skal tenke utelukkende positive og offensive tanker om omverdenen og mennesker rundt meg, men først og fremst om meg selv. Jeg skal være overdrivende positiv.

Målet med denne dagen er at jeg skal erfare hvor enormt stor betydning min egen måte å tenke på, har for hvordan jeg føler meg.

Jeg skulle egentlig stått opp 05:00 i dag også, men våknet ikke før kl. 09:30! Så nå må jeg ta hele uka på nytt. NEIDA. Det er lov å feile, og jeg trengte vel den ekstra søvnen. Jeg har vært på ukas 4. spinningtime, og gjort litt små ærender. Lillesøster var en tur innom før hun stakk på fest, og nå har jeg litt søtsug, men jeg overlever. Nå er det snart bare en dag igjen, og når den dagen er over skal jeg spise godteri med begge hender, spille CandyCrush, se på tv, gå gjennom ALT jeg har gått glipp av på Instagram, og ta verdensrekord i å snappe. NEIDA. JODA. Litt.

PS: JEG ER BEST!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar